jillslife

Alla inlägg den 19 november 2013

GAH

Av Jill ;* - 19 november 2013 17:59

SHOOOO! Bara jag som stör mig SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT mkt på LADY GAGA!?!?! FYYYYYYYY USCH AJJA BAJJA JÄVLA BAJJA MAJJA! AAH! ni kmr nog höra mkt gnäll här på bloggen ;D nerrå men usch vad jag hatar lady gaga. hon var rätt cool förr men nu har hon gått över styr! usch usch usch usch usch. Stör majj mer på gaga än Miley Cyrus... men miley ser ifall bra ut! ( INTE FÖR ATT VARA ELAK MOT NI SOM GILLAR GAGA) :) Aja ska vi prata om något annat? KANSKE IMORGON! HAHA orkar inte blogga mer nue... herrå bejjbss ♥&clubs;&clubs;♥  <--- eeehm..... mhm!   då  NU!?

Av Jill ;* - 19 november 2013 17:44

Jag är en tjej på 11 år med mkt drama i livet! Jag kmr skriva om det men oxå om mkt mer ;3 så ja... jag kan la börja med att berätta om mig själv!? 


Favorit saker typ:

Djur: har typ inget gillar alla!

Färg: Svart, Lila o marinblå.

Mat: nudlar o taco.

Musik: dubstep o house men jag lyssnar på nästan allt ! 

Sport: Fotboll! ♥ men handboll e oxå bra! ;)


 

aja, det är ju så himla intessant va?? ;) näh, men fråga bara om ni undrar något. 

 

Hoppas att ni gillar min blogg... (Jag Hatar Att Blogga Men Mitt Liv Är Fucked Up Så Det Kanske Är Kul Att Läsa?!)  Herråååååååååååååååå ;* 


Presentation

Det här är en blogg där du får följa med till min värld och mina tankar. det händer mkt drama i mitt liv. Jag bor i den lilla staden eksjö och spelar fotboll. jag har vänner över nästan hela eksjö. O Mitt Namn Är Jill!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards