jillslife

Direktlänk till inlägg 22 november 2013

Miley Cyrus?

Av Jill ;* - 22 november 2013 18:59

Hej alla! Tänkte prata om miley... nästan alla hatar henne! jag både ÄLSKAR o Hatar henne. Hon är INTE ful! men hon har förändras så mkt det senaste året så att man inte hinner med! många hatar henne för hennes scandaler. men brittney spears o många andra har precis varit som miley än gång i tiden. men inte fick dom lika mycket kritik. bara för att Miley var Hannah Montana och sen värsta stripparen så ska inte vi lägga oss i! Miley går hennes egna väg och inte eran. miley är cool.. men jag gillar henne inte så mkt. men hon sjunger bra! och många hatar henne för att hon knarkar o röker. MEN VAFAN GÖR INTE JUSTIN BIEBER!? Skvaller tidningar och sånt överdriver! Jag menar att om miley gör något ''opassande'' så överdriver tidningar osv mkt. Miley är säkert jätte snäll och att vara vän med henne skulle nog vara jätte skojj!                                                        Miley Cyrus går sin egna coola väg än eran! ♥Smilers

 
 
Vattenmilon

Vattenmilon

24 november 2013 19:05

Hur vet du att hon knarkar och röker?

http://Sverige

Jill ;*

25 november 2013 21:40

Omg! ._.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jill ;* - 29 november 2013 16:28

Halluuu! Sry fö dåligt uppdatering. Ska kolla på dansuppvisningen nu dåh!! Kmr bli naajjjsss! (Bråkat med min bästa vän så hatar henne!) :3 Herrå! Bilder ifrån uppvisningen kmr [Bild] ...

Av Jill ;* - 27 november 2013 18:45


Heej! varje vecka på en söndag kommer jag skriva en ''dagens blogg''. Allstå jag kommer säga en blogg (kankse din) ;) och berätta om den och vad jag tycker. och rekomendera den ! ^^ allt du behöver göra är att skirva en komentar så att jag har lite a...

Av Jill ;* - 27 november 2013 18:34

Detta e så himla konstigt! så jwla omoget. jag är absolut INTE emot färgade människor. för dom e grymt coola! vi vita solar oss varje sommar. till o med i solarium!??!! visst finns det konstiga människor. både vita o svarta. men i stora hela är vi pr...

Av Jill ;* - 27 november 2013 06:55


Hej hej, görrni? Sitter o äter frukost... Idag ska jah till simhallen... Tråk.... Längtar tills juuuuuul!! FIFAAAAAA Följ på instagram :3 JillKallgreen ...

Presentation

Det här är en blogg där du får följa med till min värld och mina tankar. det händer mkt drama i mitt liv. Jag bor i den lilla staden eksjö och spelar fotboll. jag har vänner över nästan hela eksjö. O Mitt Namn Är Jill!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards